Dagens Musiclover



1 December idag, vilket betyder ny månad nya tag. Det betyder också ny dag vilket innebär ny Musiclover. Det var faktiskt en tjej som introducerade den här låten för mig, en tjej som jag fått dela många härliga stunder med. När jag hör låten så får det mig naturligtvis att tänka på den här tjejen och första gångerna vi träffades.

Jag minns det som igår, det var blodigt allvar, Miss drog fram kanske sitt vassaste kort hon dolde i rockärmen -vilket var Smile med Lily Allen och jag drog fram mitt. Det blev strid och våra låtar hamnade på en gemensam spelningslista som vi flitigt lyssnade på hela augusti månad. Jag skulle även vilja tillägna låten till hennes ära.

Smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0