Dagens visa

Idag vill jag ta upp något om jag tror att det flesta känner igen. Jag tror nog att alla har suttit i sin ensamhet framför datorn och gjort detta, och samtidigt som man håller på med det tänkt tanken att det skulle vara ett öde värre än döden om någon visste vad jag höll på med nu..

Jag pratar naturligtvis om att lyssna på sin skämsellåt. En skämsellåt är en låt som man tycker om men som man aldrig vill erkänna att man gillar. En låt som du lyssnar på när ingen kan höra dig yla med i den värsta texten som har skrivits av en människohand.
Vi på pacemakers vill visa att vi verkligen bryr oss om våra läsare och därför har vi valt att komma ut ur garderoben med våra egna skämsellåtar.. Jag hoppas att ni inte tycker sämre om oss som människor bara för att vi är ärliga.
Enjoy
Den pinsammaste låten som någonsin har snurrat i James stereo är utan tvekan Sober med Pink. En låt som egentligen inte har något av det James värdesätter i en bra låt men har ett visst skönt "groove" som han bara inte kan ogilla.
Karl har en låt där titeln avslöjar att låten är helt kass. Låten heter "Fight for this love" och är riktigt pinsam. "Men den har något jag inte riktigt kan sätta fingret på" försvarar han sig med. En dåres försvarstal om du frågar mig.
Pace låt är en ganska bra låt att skämmas över. En låt som spelas flitigt när man "klubbar" är alltid en bra skämsellåt. För då kan man riktigt få ut det mesta ur låten genom att dansa röven av sig. Och det kan ju aldrig bli pinsamt för att alla andra gör ju samma sak. Låten är "Bad Romance" med Lady GaGa.
Nu vet ni det också. Kom gärna med era egna skämsellåtar om ni vågar, och kom ihåg att det inte är pinsamt att komma ut med det eftersom att alla har en.
Älska din näste
/James

Kommentarer
Postat av: LillValpen

Underbart! ;D

2010-04-16 @ 08:05:38
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0