Gårdagens fråga, brunt eller blekt?

I gårdagens fråga blev det lika. Vi försöker i dag igen och denna gång behöver vi eran åsikt!

Nu är det upp till er, hur känns Ray-Ban´s Aviator eller som man säger i folkmun "Pilotbrillor" i sommar? Vi på Pacemakers har dragit i gång en ny grej som vi kallar "Blekt eller brunt" och i det fallet är blekt dåligt och brunt bra.
När vi då drar i gång denna omröstning vill jag tillägga att det inte handlar om glasögonen med det så kallade spegelglase för det vet vi redan att dom är skitfula. Det ska vara dom med svart glas eller dom som ni ser på bilden. Så vad säger ni, brunt eller blekt?


KARL

Kommentarer
Postat av: Ed

Blekt!



Gillar Wayfarers eller Clubmasters bättre!

2010-04-15 @ 10:20:48
Postat av: Sven

äh, jag kommer göra mina RB aviator en sommar till. de blir aldrig fel, dock kanske aldrig helt rätt. jag har lagt mina clubmaster på hyllan tills alla 15-åriga snorungar hittar nån ny modell att bära (2011?).

2010-04-15 @ 11:07:21
Postat av: Pace.

Kul att se vad ni tycker! Själv tror vi på en comeback för de klassiska bågarna, dock inte den här sommaren, men det kommer helt klart vara fler som väljer att bära dem den här sommaren än vad det var förra sommmaren.



2010-04-15 @ 11:18:38
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njae, måste bli en blek, känns som något ed hardyfolket kan få behålla

2010-04-15 @ 14:31:26
Postat av: JG

Tycker de gör sig bättre på tjejer faktiskt.

2010-04-15 @ 15:42:02
Postat av: Emanuel

brunt

2010-04-15 @ 15:49:28
URL: http://dailyswex.blogspot.com/
Postat av: Beus

Håller med ovanstående, Aviators känns lite "Ed Hardy".



Dock så kan det vara jäkligt dandy om man bär dem rätt.



Eller måste jag påminna om hur grymt H:son bar dem i Göta Kanal?



http://img.youtube.com/vi/WV-h-Ry4c7Y/0.jpg

2010-04-15 @ 17:41:31
Postat av: Karl

SV: Beus så jävla sant, han är en av dom som "pulling them of" sjukt bra!

Tack alla som bryr sej och tänk på att det är för en god sak. FASHION!

2010-04-15 @ 17:46:44
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0