Håll i hatten!





Jag hade lika gärna kunnat placera hatten under rubriken "Vårfashion", eftersom halmhatten kommer bli en minst lika stor hit som när det var "fashion" att ha hårsnoddar på fötterna. Orsaken till att jag inte väljer att ha rubriken "Vårfashion" är enkel - JAG HATAR HALMHATTEN. Jag har faktist aningen svårt för hattar, hatten kan enligt mig enbart bäras upp av en (levande) person på denna jord och det är Slash. Sen kan jag även lägga till att jag är svag för hatt-trenden under 30-talet då man kombinerade hatten med en väldigt kort slips, samt kortärmad skjorta. Det var Fashion's födelse.

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: spåknisse

håll i hatten är väl en dålig rubrik om du inte tycker om hatten, släpp hatten passar väl bättre?

2010-04-09 @ 18:19:07
Postat av: Pace.

Nej Pissenisse, rubriken är förträfflig! "släpp hatten" låter däremot SKITDÅLIGT. Har du aldrig hört utrycket "Håll i hatten?", det kan iaf tolkas hur som helst!



Mvh.

2010-04-10 @ 14:29:08
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0