Hultsfred



Förr var Hultsfred, festivalernas festival! Men under de senaste åren har konkurrenterna slagit hårt och tagit över med den nya "festival-tjusningen" som längre inte ligger i skogen, utan mer i parker och city. Lite som på samma sätt Facebook-chatten konkurrerat ut Msn.

Jag gillar Hultsfred, det ligger åt helvete, det är smutsigt och det är vintage. Precis som en festival ska vara. Trots det kommer jag inte att närvara i år, banden är inte tillräckligt lockande men till nästa år hoppas jag att Hultsfred kan komma ut ur svackan och än en gång bevisa att det är en festival att räkna med. För vad vore en sommar utan Hultfredsfestivalens existens?

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: evelina

nej det blev korv med bröd och majskorvar =)

2010-04-14 @ 23:28:49
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Erik

Jävla dräggfestival är vad det är. Då menar jag inte drägg som i lortiga mysmänniskor, utan drägg som i svarthåriga äckelbrudar med leopardtights som diggar alice cooper och dead by april. Fyfan. Dra till emmaboda istället.

2010-04-15 @ 02:20:45
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hahah okej ;D ja gilla rkläder som e porriga så xD

2010-04-15 @ 09:31:47
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0