Manlig kärlek

Att göra saker med händerna tillsammans med andra grabbar måste vara bland det mest grabbiga man kan göra. Och nu pratar jag inte om att ta varandra på grejen. Jag pratar naturligtvis om att byta däck på bilen. Att smutsa ner sig om fingrarna samtidigt som man röker en lucky är riktigt bra för karaktären och teamkänslan.
Det jag beskriver kanske inte låter väldigt spännande och upphetsande och det är kanske inte ens något som är värt att ta upp på bloggen. Men när man ägnar sig åt de mest världsliga aktiviteter med sina bästa kompisar, och samtidigt har kul när man gör det, är för mig ett tecken på riktigt bra vänskap. Och trots att denna blogg handlar mycket om manlig livsstil så tycker jag att det inte finns något grabbigare än att våga erkänna att man faktiskt älskar sina bästa kompisar.

"Soundtrack of the däckbyte"

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag gillar vad du skriver :)

2010-04-18 @ 12:53:37
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0