Mauro och Plura

Även det bästa har sitt slut. Jag pratar förstås om Mauro och Pluras kök, det blev både den fösta och sista säsongen. Dom säger i en intervju att dom ska lägga ner mer tid på musiken istället för vid spisen.
För er där ute som inte har sett programmet eller som inte äns vet vilka Mauro eller Plura är. Mauro är Mauro Scocco och mer beskrivning behövs inte. Plura är Plura Jonsson och är sångare i Norrköpings bandet Eldkvarn. Du visste förmodligen inte vem det var förens ett par veckor sedan då han blev gripen för kokain innehav. Han försvarar sej med – Det var en fyllegrej. Jag hade druckit några glas vin på hotellrummet innan vi skulle ut och käka på vår lediga kväll i Göteborg. Vilken kille!
Tv-programmet utspelar sej hemma hos Plura då han nästan aldrig har tröja på sej eller inte ses utan en cigg i mungipan medan Mauro glider runt med kavaj och ses snygg ut. Varje vecka kommer det fräscha kändisar hem till Plura och dom lagar mat, umgås och ser ut att ha jävlig trevligt. I går var näst sista programmet och då blev dom gästade av Moneybrother och Marit Bergman. Du som förmodligen blivit sugen att kolla på programmet ska då ratta in tv8 nästa torsdag klockan 22:00.

Vi hörs -Karl

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åh, det har jag totalmissat. Måste ses :-) Inte för att jag diggar Mauro så mycket men Plura...åh, han har gjort bra musik!

Fin blogg förresten!

2010-04-16 @ 14:45:24
URL: http://utsidanfinnsinuti.webblogg.se/
Postat av: Maria

Tråkigt att det bara blev en säsong, är det enda programmet i dagens tv-tablå som är något att se. VArje torsdag önskar jag att jag satt med i deras kök och drack vin och sjöng...

2010-04-21 @ 10:30:34
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0