Valborg






Att fira Valborg är för många en symonym för att supa ner sig till oigenkännelse och däcka på en parkbänk innan klockan ens har slagit tonåring. Precis så var det för oss här på Pacemakers för några år sedan. Men med åldern kommer även ett sug efter att hitta nya "kickar" och att spy ner sina egna dojor är i ärlighetens namn inte något som längre ligger högst upp på "att-göra-listan"...

Till Valborg kommer vi därför att göra något nytt, spännande och fräscht. Vi fyller bilen till bredden med awesome och drar iväg några mil norrut, vi  pyser iväg och möter våren i Uppsala.

I alldeles för många år nu har vi hört hur bra det är i Uppsala på Valborg, och eftersom det lutar åt att både Karl och James studerar i Universitetsstaden till hösten så kunde inte tillfället för detta äventyr kännas mer rätt. 

Det blir vin, kvinnor och sång blandat med kärlek och eldig passion. 
Så grattis Uppsala, i helgen kommer Pacemakers till stan, och vi kommer inte att lämna stället utan att ha lämnat ett rejält avtryck.

Någon mer som ska till Uppsala för att elda in våren?! Hör av er, så kanske vi ses!

Gud ser er

/James


Kommentarer
Postat av: FEEA (: (feliciaaulen)

är : FINALIST 8! <3 rösta gärna.

http://anythingbutsimple.blogg.se/2010/april/finalisterna-1.html

ALLA som röstar kommer få ett tack på bloggen och på så sätt sprids eran blogg för att jag reklamerar eran blogg som tack för rösten ! :)

_________________________________________________________________



Eftersom min blogg betyder väldigt mycket för mig. med bloggen är det som jag har skapat ett immunförsvar, kommit till unifunn med vem jag är och stärks av andras nertryckande på mig! Så jag är såå mycket starkare än förut som person (: vill kunna inspriera andra med mina tankar, att tänka ett steg längre- kan man få reaktionen från alla bah " spelar du dum ? ". Nej det gör jag verkligen inte. men vill kunna räcka till budskap till alla att det är så mycket mer än bara det man ser och inte bara de vardagliga sakerna i livet man kan tänka på. utan driva det ett steg längre! ^^

2010-04-26 @ 20:21:26
URL: http://feean.blogg.se/
Postat av: Karl

Sv:Nej tack!

2010-04-26 @ 20:23:28
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: James

Sv: Våran blogg är nyckeln till frihet!!

2010-04-26 @ 20:27:12
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Ed

Ännu mer skitreklam? Antar att det är sånt man får ta när man klättrar på bloggtoppen.

För att kommentera själva bloggposten: Var i Uppsala förra året, ägde som fan. Pluggar numera dock i Lund, får hoppas att valborg här nere lever upp till förväntningarna...

Vad ska herrarna studera för något?

2010-04-26 @ 22:02:06
Postat av: Karl

Ed, hallå där! Mer av det goda mer av det äckliga. Fan vad roligt att du tyckte det var bra där. Vi har redan förväntningar i toppen, men ändå. Till hösten blir det Kultur för min del och James satsar på Juridik.

2010-04-26 @ 22:07:03
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Tracy

Vad trevligt att ni ska till Uppsala. Här i Uppsala tar vi valborgs firandet på stort allvar , vi är till och med lediga från skolan :)

2010-04-27 @ 21:16:37
URL: http://hereinculline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0