We Want You II



Postat av: victor

"Mitt tips är att införa lite mer fashion, har följt eran blogg ett tag nu och det har börjat spårat lite för mycket annat än det den senaste tiden.. Jag vet inte om det är bara jag som känner så men jag läser inte några bloggar om folks privata liv utan mer att de ska ha ett speciellt innehåll.."

Postat av: Oliver

"Jag håller lite med Victor. Det som är bra är ofta jävligt bra, men det dåliga håller en alldeles för låg lägstanivå. Ni har inte ännu hunnit hitta något som känns riktigt äkta eller som "är" pacemakers." 

Postat av: Arne

"Mitt tips är att inte stava fel på "disskuteras"..

Annars, layouten är riktigt tradig. Bra bilder är aldrig fel, högupplösta och kontrastrika bilder gynnar ögat. Liknande Hanna o Johns blogg..

Jag ser gärna budget vs "lyx" och var man kan handla det som visas. Och skippa det lite för personliga, men filmtips och musik är aldrig fel att baka in.. Det är mina åsikter och tankar..

Nej jag säger inte att språket är allt, men att inte stava rätt är inte okej.. Sen grammatiken skiter vi i.

ANNARS. WP"

Pacemakers: Vi tycker att det är väldigt roligt att ni kommer med åsikter och därför tänkte vi reda ut frågetecknets existens. Vi besvarar er i tur och ordning.

Victor/Oliver Det går inte att skriva 9 inlägg om dagen som enbart handlar om fashion. En äkta fashionlover vet att fashion är som "fnask", det kommer och går. Det kommer inte färskrykande nyheter som är värda att blogga om varje dag, men när det väl kommer - så kan du vara säker på att det dyker upp på Pacemakers. "Style is forever" är ett uttryck du kanske hört? Det är ett ämne som går att skriva tusentals inlägg om dagen, men precis som med fashion så tror jag att bloggen blir lätt enformig om den enbart skulle handla två ämnen.

Sedan kan man fråga sig hur en blogg som tillhör tre anonyma killar kan bli "för" personlig? Många kanske har fått för sig att bloggen ska enbart bestå av fashion. Det är helt fel, bloggen handlar om vår livstil som i sin tur kanske består av 50% fashion. Vi är fantaster av så mycket mer än bara mode. Som till exempel: Alkohol, musik, kvinnor, konst, filmer, mat, fashion och nästan allt som har med populärkultur att göra. Allt de där i en kombination gör att bloggen har ett brett budskap vilket gör den aningen personlig. De gör bloggen mer äkta.

Arne. Din kommentar var lika gammalmodig som ditt namn, men vintage är aldrig fel. Att det blir något stavfel lite då och då får man ta. Det går inte att sitta och rätta sig när man skriver så mycket som vi gör. Du blir blind för fel efter ett tag, det kan jag lova dig. Dessutom är det en blogg som drivs av Sveriges kanske mest självgoda snubbar så vi skriver hur vi FUCKING VIIIIILL!!!!!!!!!

Det där med lyx vs budget var ett bra tips faktiskt, vi har tänkt oss att ha inlägg som är lite mer "frågande" till er läsare. WP= Wery Pra?

Later.

/ Pace, Karl & James.


Kommentarer
Postat av: Emanuel

gillar nya bilden.. hoppas ni fortsätter med det ni gör..

2010-04-14 @ 21:58:30
URL: http://dailyswex.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0