Dagens Dagens XXXXIV



Här sitter jag och spekulerar i hur sommaren kommer att se ut. När jag tittar ner i kaffesumpen så ser jag klart och tydligt att jag vill ha en vit skjorta i ett mjukt och skönt tyg. En skjorta som kommer att smekas behagligt mot min kropp när det blåser kraftigt en varm sommardag. En skjorta man kan använda till vardags och inte en skjorta som kommer att associeras som finklädsel.

Skjorta: Cheap Monday Jeans: Weekday Sandaler: Acne Bågar: Eyewear Väska: Urban outfitters Skärp: YMC Klocka: Timex

Kommentarer
Postat av: tea

sv: idioter verkligen! jag förstår det bara inte.



haha lova att säga till om bilden åker upp! ja det var ju i och för sig snällt att du förvarnade, och var de dryga så var det ju inte mer än rätt. Haha men det var faktiskt inte så att jag planerade att spy på honom. Det var den värsta utekvällen jag vart med om. Vinet slog 15ggr mer än vanligtvis och jag hade både jobbat, tränat och inte hunnit äta. Hann ju precis ut innan allt exploderade. Inte mitt fel att han skulle stå just där.. haha.

2010-01-19 @ 17:31:46
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: Samantha

Det här ser riktigt snyggt ut tillsammans!

2010-01-20 @ 00:29:43
URL: http://samanthaisgoldy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0