En påse skridskor



En vacker donna läste igår upp mitt horoskop. Jag är fisk och det stod i aftonbladet att jag skulle få en magisk kväll. Eftersom att jag är en kille med hår på bröstet och har ett huvud som kan användas till annan än hatthylla så tror jag ju naturligtvis inte på att spå i kaffesump och hokuspokus. Därför drog jag inga större växlar på att tidningen med rosa sportsidor trodde att jag skulle få en kväll utöver det vanliga. Som många vet kan även en blind höna hitta ett korn... och i detta fall stämde det vekligen. Kvällen på Stadion med gubbarna från Australien blev verkligen magisk. Idag har jag ont i huvudet och är tämligen törstig. Men det var det värt.

Älska din nästa

/James

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0