Project - Fashion.



För några veckor sedan så inträffade de ofattbara. Fimphål lite överallt på min tröja efter en stökig fest. Jag grubblade länge för att komma på hur jag på snyggast sätt skulle kunna lösa gåtan. Efter långtids sökande på Internet så hittade jag tillslut svaret. Jag fick syn på en tröja från The Local Firm som jag sen tidigare varit intresserad utav.

Så idag har jag varit och köpt fake-läder. Tanken är att sy på en rektangel av detta läder på min tröja för att täcka skadorna. Däremot har jag ett nytt problem. Jag har nämligen drabbats av beslutsångest, jag vet inte om jag ska sy fast en trekant istället för en rektangel. Jag får helt enkelt sova på saken, tärningen är hur som helst kastad.

Later.

Pace.


Kommentarer
Postat av: Emanuel

kan bli jävligt nice

2010-06-17 @ 07:36:10
URL: http://dailyswex.blogspot.com/
Postat av: Ed

Trekant!

2010-06-17 @ 08:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0