James, hallå där....

hey hey, jag heter James! Jag heter ju egentligen något helt annat. Jag är full som en spruta. Man kan därför inte klaga på "kvallen". Men till historian hör ju att jag har druckit spirt konstant i 40 timmar och att jag är hela världens lilla ovän. Livet leker, och jag är lite på "G" med en guzzz som är sötare än socker!! Uppsala ägde, familjen pacemakers hade riktigt trevligt.

Idag var jag på fest, den sög. Det var många fiender till fashion där. Blev dissade för min "´small bag on a string". Dom fattade tydliugen inte grejen. Men whatever. Ska bjuda Emanuel som är min favoritläsare (inget fyllesnack) på en bild från uppsala. Ni andra kan ju ge mig komplimanger för min look om ni vill!!l

Ps. Jag älskar alla läsare. Ds.


Kommentarer
Postat av: Emanuel

hahahaha fiender till fashion..

2010-05-02 @ 10:15:48
URL: http://dailyswex.blogspot.com/
Postat av: D

Hehe. Blev faktiskt dissad för min "small bag on a string" i fredags med. Detta av en kille med uppvikt skjortkrage och pilotbrillor med spegelglas, bör tilläggas att det var mörkt ute. Hela den kombon gjorde att jag inte tog det så hårt.

2010-05-02 @ 11:58:20
Postat av: Matilda

haha han var säkert bara avundsjuk! det borde finnas mer killar med smak, tycker jag .

2010-05-02 @ 19:02:44
URL: http://whatadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0