Musse



Frågor och svar från en intervju med Musse Hasselvall från AlltomStockholm.se. Men han går just nu under namnet "Årets bäst klädda man". Han är också känd från ZTV's program Rallarsving och filmen Sökarna. Han har alltid varit en fashionlover och han är en mycket värdig vinnare av tidningen Elle's pris. Men Pacemakers har en god vän som inte riktigt har fattat tycke om Musse då han stal hans flickvän mitt framför näsan på vår vän. Men så kan det gå när inte haspen är på. Vi på Pacemakers tycker varje fall att han har många vettiga åsikter. 


Manschettknappar eller slipsnål?
– Manschettknappar. Slipsnål håller slipsen på plats på ett tråkigt sätt. Jag ser hellre att den far omkring.
Välkammat eller tilltufsat? – Välkammat. Passar bäst nu när jag tigger pengar å Mustaschkampens vägnar. Annars föredrar jag tilltufsat. Men inte stylat tilltufsat.
Jeans eller chinos? – Jeans. Det säger jag med kniven på strupen. Men så är det det här med omväxling.
Vintage eller nytt i butik? – Vintage. Hittar sällan snygga militärkläder av senaste snitt. Men utan möjligheten att blanda upp det hela skulle det vara kämpigt.
Armband eller halsband? – Halsband. Jag har ett som jag alltid bär. En berlock med mina gudbarn. Har fått det efter mitt yngsta gudbarns pappa när han gick bort.
Huvtröja eller myskofta? – Huvtröja. En lite för liten med för korta ärmar. Ingen pösig. Bärs helst utan något plagg under.
Färglada strumpor eller vita tubsockor? – Tubsockor. Känner att det börjar bli dags att rota fram de gamla vita tubsockorna.
Espandrillos eller flip-flops? – Jag är en stor vän av flip-flops. Mycket för att de är utomordentligt bra att slåss med.
Hängslen eller skärp? – Skärp. Man ruttnar på att folk ska dra i hängslena hela tiden.
Jeansskjorta eller flanellskjorta? – Jeansskjorta. Har svårt att släppa taget om flanellskjortan. Men snart är det dags för sommar och då sprätter jag hellre omkring i jeansskjorta.



-Karl

(Bild - finest.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0