Pacemakers ink


På fredag nästa vecka ska jag printa in lite mer bläck i min annars fläckfria kropp. Det är något som jag verkligen ser fram emot. Och jag undrar nu vad våra läsare tycker om tatueringar?! Är det fashion eller är det bara något som alla har?! Familjen Pacemakers är inte främmande för tatueringar och personligen tycker jag att en schysst gadd kan vara väldigt fashion. Om ni har några egna gaddar kan ni väl länka en bild eller så kan ni bara berätta vad ni har för något.

På bilden ser ni sångare Axl Rose arm och hans coola tatuering som föreställer omslaget av Guns N Roses debutplatta.

Älska din nästa

/James

Kommentarer
Postat av: Nils

Sjysst blogg måste sägas!

Jag är inget fan av tatueringar direkt, dock kan jag tycka att en del är ganska coola men oftast känns det som att många trycker dit nåt bara för att man automatiskt skulle bli "38% ballare" och få en anledning att spänna biceps för första bästa brutta!

usch nej!



Snyggast och cleanast med noll/ett färre antal mindre tatueringar äro min åskit.

2010-05-23 @ 15:00:49
Postat av: A

Ska det bli snyggt måste bärare kunna bära upp tatueringen.

2010-05-23 @ 18:53:16
Postat av: Mark

Har en sjyst på undersidan av underarmen av en brud jag gjorde på east street för ett år sedan. På ovansidan av samma arm gjorde jag 3 japanska tecken hos Miami Ink när jag bodde i miami. Se till att ta hand om tatueringen bra, med hygien osv så slipper du kompliaktioner :)

2010-05-23 @ 20:05:00
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0