Uppsala - del 2



Vi befinner oss fortfarande på taket och nu har den här damen slagit sig ner bredvid mig. Jag kommer inte ihåg vad hon heter, men hon var bekant med Robin Klang och jobbade på Fashionshögkvarter - NK. Nyfiken som jag var kunde jag inte låta bli att fråga om Robins sexuella läggning som vi nämnt tidigare här på bloggen. Jag fick svaret som legat obesvarat allt för länge, och såklart hade jag rätt.

Efter att ha setat på taket ett bra tag, kände jag att det var dags att ta några kliv ner och in i första dörren, där det vankades fest. Jag tog inte ett helt kliv förrens något konstigt sker. En kille biter mig i benet. Kanske den mest "speedade" snubben jag träffat i hela mitt liv. Speciell var han. Nåväl inne på festen, de andra satt kvar på taket och jag minglade för fullt med folk jag aldrig träffat.

To be continued.

Pace.

Kommentarer
Postat av: men

nu får ni dela med er! vad har han för läggning då?

2010-05-03 @ 09:47:05
Postat av: lucke

sv; har jag sagt att jag ska göra det?

2010-05-03 @ 10:20:59
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

vilken nice blogg du har!

2010-05-03 @ 10:49:20
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0