Uppsala - del 4



Vi har varit på systemet, stannat till på en förfest där vi druckit lite till och nu har vi precis landat på en riktigt härlig takfest med resten av alla Uppsalabor. Det var överraskande bra fixat med Dj's, "dansgolv", grillar och stört med folk. Det fanns till och med en kille som låg bland alla sopor och passade vår sprit. Det var bara lasta på honom.

Vi stannar inte allt för länge på den här fantastiska takfesten. Vi beger oss till en fest som hålls av två uppstutsande "kola-torskar". Vilket blev aningen för mycket efter ett tag, innan vi traskar vidare råkar jag ha sönder toan, det var så lite så. Nästa stopp blir Ica där en av våra vänner droppar några "schysta" ragningsrepliker till en tjej som otroligt nog uppskattar de pinsamma raggningsförsöket. Det vet jag, eftersom hon skickade sms senare på kvällen. Han var dock inte ensam om sina tappra raggningsförsök, James satte sig bredvid ett gäng finskor på bussen och droppade några finska repliker från Jönssonliga. Jag vet inte om de tyckte det var roligt, men det ville absolut ha med honom på en fest.

To be continued.

Pacemakers.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tur i oturen, trodde först att ni hade avslöjat eran fasad med

en bild på er! Sedan till min besvikelse så såg jag en mainstream våg av en s.k "ph-friss" som jag trodde hade skölt över er! Tack för att det inte var så :)

2010-05-04 @ 16:46:31
Postat av: haha

var det flogsta taken ni var på? fan ni stalkade mig ju hela dagen! först ekonomikum (visst alla är där) men att ni sen drog och fixade mer dricka sen vidare till flogsta gör att jag anar ugglor i mossen!

2010-05-04 @ 17:26:05
Postat av: Anonym

Ana ugglor i mossen alltså. Vi var i Flogsta. Om jag inte missminner mej helt så var takfesten på hus nummer 11. Då kanske du har fått den stora äran att träffa oss. Grattis

2010-05-04 @ 17:32:49
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Karl

2010-05-04 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0