Dubai dubai dubai

Jag flög från Arlanda (Stockholm) till Istanbul (Turkiet). Jag säger inte att turkar luktar på ett vist sätt men om dom gör det så luktade det turk på planet. Mustig fefferoni. Mina förhoppningar på att det skulle bli Döner kebab ökade, men ack så fel jag hade. Det bjöds på svampfyllda ravioli-pasta som smakade ovanligt gott.
I väntan på att få kliva på nästa plan till Dubai upptäckte jag till min stora besvikelse att dom inte sålde några pirat kopierade diesel eller D&G tröjor på flygplatsen. Jag som alltid velat ha en sådan.
Jag flög vidare till Dubai och väl där tog jag en bulle till deras hus. Värmen var som det klassiska uttrycket att gå in en vägg. Nu ska vi och handla mat på Mall Of The Emirates. Där man kan åka skidor inomhus.

Bild 1. Jag köpte mej en sjukt bloggig kopp kaffe på Arlanda.
Bild 2. Tyvärr Arlanda så bor inte fashion hos er.

Karl

Kommentarer
Postat av: Pace & James

Vad roligt att resan gick bra!! Idag har vi suttit ute och fikat, sen har även Pace bjudit på kyckling! Vi saknar dig!! KOM HEM!!!!!



Later amigo.

2010-05-03 @ 15:06:12
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0