MANLIG LIVSSTIL


Det är maj månad och vi är inne på den nionde dagen i mustaschkampens satsning mot prostatacancer. Familjen Pacemaker har en god vän som har gått helhjärtat in i denna kamp. Han hade det mustigaste skägget jag sett och han ska ha all eloge för att ha tagit sej mod att rakat av sej allt detta skogshuggarskägg. Kvar på överläppen blev en väldigt maskulin wrestlingmustasch instället. Ryktet om att James har sparat ut en redig snorbroms har tagit sej ända till Dubai, det ska bli spännande och se.
Men mitt i allt detta så rakar Dr.Phil av sej sin mustasch. Det var ju han, Hitler och Loket som gav mustaschen ett ansikte. Det är som om han ber om att få cancer.
Slutligen vill jag säga att jag gillar denna manliga kampanj och om du tillhör den skara som kan odla mer en ett dussin fjun på överläppen, gör det för prostacancern.

Karl

Kommentarer
Postat av: ee

några eller nått fylle inlägg skulle vara roligt att se! alltså inlägg skrivna på fyllan så jag måste nog vänta till nästa helg (?)

2010-05-09 @ 13:57:10
Postat av: Pace

ee, om du kollar genom inläggen i Maj-April så ska du nog allt se att det finns något fylle-inlägg av James.



Later.

2010-05-09 @ 14:52:10
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0