Brunt.

Inte så svårt att ta miste på förra omgångens resultat i Brunt eller Blekt. Nästan alla röstade för Brunt. Jag är en man som håller sitt ord och voilá! Här har ni resultatet av mitt så kallade konstverk. Med handen på hjärtat och den renaste ödmjukheten så vet jag inte om jag är helt nöjd, inspirationskällans skjorta är lite snyggare. Förmodligen återstår det fortfarande lite blekning kvar innan jag kan säga att jag lyckats med "bragden" att bleka mig till en riktigt ball skjorta! (Snyggare än inspirationskällan). Fler bilder kommer snart. 

To be continued. 

Pace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snyggt! Hur gjorde du? Sprutade du bara på klorin på de ställen du ville bleka eller la du den i klorinbad?

2010-11-11 @ 16:40:02
Postat av: Anonym

Du är galen

2010-11-11 @ 17:41:37
Postat av: Pace.

Tack & Tack. Jag testblekte en liten bit av samma tyg först, för att se hur det reagerade. Sedan doppade jag/ droppade jag klorin över skjortan.



Later.

2010-11-11 @ 17:53:43
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser ruggigt bra ut!

2010-11-11 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0