Det visste ni inte om mig...



En gång i tiden så ställde jag, Dr. D & Chino upp i en intervju för MTV. Shire var programledare på den tiden. Vi tar varandra i handen och säger: "Pace, Shire, hej-hej", ja lite hastigt och opersonligt. Sedan vänder han sig om för att prata till kameramannen innan intervjun tar fart. Chino ser chansen att förstöra hela intervjun genom att viska i mitt öra: "Undrar hur många penisar den där handen har hållt i". Han lyckades. Det var svårt att fokusera på något annat än vad han precis hade sagt. 

NOTERA! Det var INTE JAG som sa det! Man får hålla i precis vilket könsorgan man vill och hur många man vill. 

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: maria

Kolla gärna in min blogg med en massa sköna sommar bilder och surfning! :)

2010-11-18 @ 21:22:36
URL: http://nedik.blogg.se/
Postat av: Ida

fin bild :)

2010-11-19 @ 00:18:05
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0