Lamborghini Sesto Elemento



Jag hade förmodligen inte haft kvar mitt körkort särskilt länge om jag hade denna bil. Nu är inte chanserna så stora att en av dom nio bilarna som ska tillverkas kommer att bli min. Fem av dom är dessutom redan bokade.
I stors sätt så är hela bilen gjord i kolfiber och väger under ett ton. Motorn är en V10 med 570 hästkrafter, detta blir ett fint samspel mellan vikt och motor. Men det borde man nästan kunna förvänta sej med tanke på att den kommer att kosta någonstans omkring 25 miljoner SEK. Det blir inte grabbigare än så här!


Karl

Kommentarer
Postat av: Anonym

körkortet hade du haft kvar, däremot hade du haft en hel drös häftiga biljakts historier att skryta om!

2010-11-18 @ 22:49:40
Postat av: Pace

Hahah! Jag håller med! Karl köp bilen!!

2010-11-19 @ 10:15:03
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0