Nytt Inköp.

Jag tror "snörkillen" har hittat den ultimata skjortan, den är i jeans vilket jag gillar, den är blå, vilket jag också gillar och den har äkta lädersnören! Kragen är i manchestertyg vilket jag också gillar. Ja jag gillar helt enkelt mitt senaste köp från Our Legacy. Skjortan finns inte att köpa någonstans, då den aldrig blev massproducerad för att kostnaderna för tillverkningen av skjortan ansågs vara alldeles för höga. Jag köpte den över en auktion och den kostade 7 000 kr. Nej jag skoja, jag lyckads vinna den för 500 kr, men resten är sant. 

Later. 

Pace.

Kommentarer
Postat av: riktigt

riktigt snygg men lite för lång bara!

2010-11-02 @ 22:27:03
URL: http://r

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0