Snörkillen vol. II

Min relation till damerna i "pysselbutikerna" har blivit så pass bra att jag behöver bara kliva in i affären och så får jag frågan om vilken färg på mockasnöre det är som gäller. Sedan kommer nästa fråga: "Är det 1 meter som vanligt?". Ja längden på snöret alltså. "Exakt" svarar jag då. Och idag tror jag vi kommit ett steg längre i relationen. Hon gav mig ett snöre gratis. Förmodligen var det för att inte Karl var med. Han droppade av misstag en nedlåtande kommentar om butiksbiträdets son, som förövrigt ser lite ut som någon av deltagarna från "Kungarna av Tylösand".

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: linus

vad ska du ha dom till? ett par skor?

2010-09-28 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0