Jag ljög...



Jag vet inte vem jag försökte lura när jag skrev att jag inte brydde mig om den där "äckliga ½ cm" som egentligen var 1 cm för stor. Det irriterade mig något så fruktansvärt så jag var tvungen att beställa ett par nya Clarks i en mindre storlek. Naturligtvis skickade jag tillbaks de paret som inte passade.
Jag kunde även se mig själv i det förstora skorna, sittandes på någon välfylld uteservering tillsammans med resten av familjen Pacemakers. Sedan kommer James säga något i stil med: "HAH! Pace, har du fått låna farsans gamla ubåtar? Eller har du glömt att ta av dig vattenskidorna?". Därmed kommer hela uteserveringens blick riktas mot mig och mina skor, sedan kommer alla börja fnittra i kör.

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du beställt dem? Gillar mina clarks desert och skulle vara grymt att ha ett par low.

2011-04-03 @ 19:32:56
Postat av: Erik

Hur kommer det sig att det är mest Karl och Pace som skriver inläggen? Har James slängt in handuken?

2011-04-03 @ 20:04:13
Postat av: Pace.

Det finns på Zoovillage! Och jag håller med dig om att ett par low är awesome.



Erik! James bloggar kanske inte så mycket under namnet "James" utan mer "/Pacemakers" eller "Pacemakers HQ". Sånna inlägg skriver vi ofta tillsammans. Han har alltså inte slängt in handduken.



Må väl!



Later.

2011-04-03 @ 20:38:03
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0