Som nya är en lögn.



Gör som jag, tvätta dina tygskor. Jag kan inte påstå att jag var först med detta men förmodligen den bästa. Nu var jag dum nog att inte ta någon "förebild" men jag för att i korthet försöka beskriva hur dom såg ut, dom såg riktigt risiga ut.
Men för att få detta fantastiska resultat så är det bara att följa dom fyra punkterna nedanför.

1. Ta bort snörena för att undvika svarta fläckar på dom.
2. Applicera Yes eller annat diskmedel på dom större fläckarna på skorna.
3. Släng in dom i tvättmaskinen på 30-60 grader med tvättmedel för vit tvätt utan centrifugering ( då dom lätt kan gå sönder).
4. Ställ dom ute för att torka om vädret tillåter.
5. Klart.

Karl P

Kommentarer
Postat av: Enok

gjort samma själv och resultatet har varit strålande.

2011-04-25 @ 11:38:38
Postat av: Emil

Tack!

2011-04-25 @ 13:54:10
Postat av: Raooof!

Halloj Pace, jag ser att din häl har gott sönder och det där gummit ger mig fan sjuka jävla skavsår. Får inte du det?

2011-04-25 @ 22:22:45
Postat av: Trogen läsare

Raooof!, det är Karl som har skrivit detta inlägg... Men för att svara på din fråga, så tror jag inte att man får skavsår (eller jag fick iallfall inte skavsår) HEHEGHeaah

2011-04-26 @ 00:12:14
Postat av: Karl

Helt rätt Trogen läsare, det är mina skor. Jag får inte skavsår.

2011-04-26 @ 19:28:38
Postat av: J

Jag brukar slänga in en handduk i maskinen samtidigt som skorna. Då dunkar det lite mindre och jag föreställer mig att det inte sliter lika hårt på skorna.

2011-04-26 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0