The Strokes till P&L



Jag vill minnas att jag hade ett möte med de högsta hönset för Peace & Love. Det låter häftigare än vad det var. Det var väldigt simpelt och kan knappt kallas för möte, men jag väljer att kalla det för möte trots allt. Vi stod och pratade under en Miike Snow konsert runt klockan 01.00. Jag var rätt full. Jag fick chansen att lägga fram mina personliga åsikter och önskemål direkt till bossen, festivalen kunde i princip döpas om till Pace & Love om jag spelade mina kort rätt. Tydligen gjorde jag inte det, men jag sa i alla fall: "Det blir svårt att toppa årets artister till nästa år". Det verkar ha tagit mina ord på allvar, för nu är The Strokes bokade. 

Later.

Kommentarer
Postat av: Ida we

Nice ju! Fast det är bara tre band jag gillar som ska dit så det blir nog inget P&L för mig.

2011-04-07 @ 14:25:02
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Emil

Var kommer festivalen vara och när?

2011-04-07 @ 15:36:37
Postat av: Ida we

- Fast jag åker först och främst på festival för musiken, ska på Metaltown i stället :)

2011-04-07 @ 17:57:31
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0