En gammal vision



För ungefär ett år sedan var min vision med våra tygpåsar att kunna erbjuda ett gigantiskt
sortiment av tygpåsar med olika motiv och färger. Prickigt, randigt, rutigt, allt man kan
tänka sig. Jag tänkte mig ett Happy Socks fast i ett tygpåse-sammanhang. Jag såg oss
själva stå i en butik där alla väggar var fyllda med tygpåsar från golv till tak. Kunderna skulle
få känna sig som småbarn i stans bästa godisaffär där alla hade råd med det goda godiset. 

Visionen finns kvar till viss del då jag fortfarande vill erbjuda stans bästa godis,
men inte enbart inom tygpåsar, utan allt som rör sig inom kläder.

Later.

Kommentarer
Postat av: Pontus

När kommer resterande produkter till försäljning? Längtar så jag dör! Öppna webbshopp nu!!!

2011-08-03 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0