Från en annan tid



Jag är smått osäker på vart vi befinner oss, men jag förmodar att vi är i närheten av Sydamerika.
Det var inte ovanligt att fartygen som min farsa befann sig på, fick lägga till på öppet hav. Det kunde
ligga stilla i veckor innan det fick ett godkännande att komma in till fastländernas hamnar.

Som ni säkerligen förstår så blev man ganska rastlös under tiden man fick vänta. På den här tiden
var varken Internet eller Pacemakers aktuellt, så underhållningen fick det själva stå för. Vilket
då kunde resultera till att åka bräda efter livbåt. Min farsa är en fruktansvärt rastlös individ,
likt mig. Så jag kan tänka mig att det skedde mycket händelserika, och förmodligen korkade
saker under dessa förhållanden då man var fast på ett fartyg på öppet hav.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0