Ren Magi







Jag besökte en liten second hand butik idag då jag var ute efter en en snygg sked.
Då jag var aningen stressad så frågade jag mannen i butiken: "Har du några fina skedar?".
Han tog fram en samling skedar och tittade på mig. "Eh..m, egentligen behöver jag faktiskt
bara en sked
", sa jag. Då tittade han lite fundersamt på mig, innan jag fortsatte förklara varför.
"Jag tänkte böja den" sa jag. Mannens ögon växte, och hans mun var vidöppen. Med en svag röst sa
han: "Är du en såndär Uri Geller?". Jag skrattade och förklarade för honom att jag skulle böja skeden
rent fysiskt då jag tänkt göra ett armband av den. Voilà, 5 SEK fattigare och ett armband rikare.

Later.

Kommentarer
Postat av: Axe

imponerande.

2011-08-04 @ 00:42:08
Postat av: ellen

kreativt du.

2011-08-04 @ 14:59:36
Postat av: Truls

Snyggt!



Att mannen i butiken associerade till Uri Geller och inte heroin förvånade mig... men han kanske bara var lite fin i kanten och tog det andra han kom att tänka på... /Truls

2011-08-05 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0