Allergi



Jag är på jakt efter någon typ av trench/rock. Jag har letat i flera veckor nu utan resultat. Vad ni ser på bilden är något som får än att tappa hoppet helt. Det är ett ytterplagg från The Local Firm, som vanligtvis gör schyssta grejor, men vad vi är extremt allergiska mot i familjen Pacemakers är: ologiska detaljer/ funktioner. Se dragkedjan på axeln t. ex. Vad gör den för nytta där? "Ah vänta, ska bara lägga ner mobilen i min axelficka..." Sen att en liten del av kragen är svart är också ganska fult. Bort med dragkedjan och den svarta detaljen så hade jag köpt den. 

Later.

Kommentarer
Postat av: Hepphepphepp

Helt rätt där! Onödiga detaljer hör hemma på kvinnokläder.

2011-02-10 @ 17:01:48
Postat av: Karl P

Ja, men inte ens på kvinnokläder borde det få finnas. Ta bara alla dessa skor med dragkedja och som har snörning utan funktion. Detta fenomen har tyvärr även tagit sej till herravdelningen.

2011-02-10 @ 17:15:01
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0