Fakta



Om det finns någon som funderat över vart baskrarna från The Hives senaste scenkostymer kommer ifrån, så kan jag som de inbitna fan som jag är, avslöja att det kommer från en hemsida vid namn Baskerbosse.se. Så vitt jag har förstått så brukar även Tiger of Sweden ha ett finger med i spelet när det gäller deras scenkostymer. 

När familjen Pacemakers är ute på längre bilfärder, där vi måste spendera långa timmar tillsammans. Då är det knappast klassiska "bil-lekar" som står på schemat. Istället brukar jag förhöra Karl & James på bandmedlemmarnas namn i The Hives, eller på årtal då de släppt skivor. De börjar bli riktigt duktiga faktiskt. De gånger jag och Karl är oense om något, då tar han min trumpinne som jag fått från trummisen i bandet (Chris Dangerous) och så sätter han den mot knäskålen och säger: "Jag bryter av den här, fattaru?!". Som tur har han aldrig gått så långt. Då vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Förmodligen gjort detsamma med hans nacke.

Hur som helst så vill jag/vi rikta lite uppmärskamhet på baskern! Som känns som en kommande trend. Förövrigt säljer Baskerbosse snusnäsdukar och mycket annat.

Later! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0