Den "onde"

Ett praktexemplar på hur "rolig" jag kan vara. Bilden är tagen från en efterfest i köpenhamn runt 07.00 då en tjej poängterade att min kompis somnat i en stol och att det faktiskt vore jättekul att doppa hans fingrar i ljummet vatten. För er som inte känner till den gamla "myten", jag vet faktiskt inte om de funkar eller inte funkar, men de sägs att man ska kissa på sig om ens händer kommer i kontakt med ljummet vatten när man sover. 

Jag säger till henne: "Det där funkar inte ens" och tjejen fnissar fram "jo det gör det visste! Testa". Jag häller upp ett glas med vatten. Sedan följer jag instruktionerna - doppa hans fingrar ner i vattnet. Den fnissiga tjejen kan inte hålla sig utan måste springa därifrån eftersom hon håller på att brista ut i skratt. Jag ser då min chans att lura henne och få min kompis att se väldigt rolig ut. Jag häller därför ut vattnet på hans byxor så de ser ut som han kissat ner sig. Sen hämtar jag tjejen och säger: "Du, det funkade visst! Fan vad sjukt". Hon gick på det helt och hållet och sprang sedan och hämtade sina tjejkompisar för att visa dem en kille som kissat ner sig i sömnen. 

Later.




Kommentarer
Postat av: Oscar

HAHAHAHA! Betalbart!



En blondin?



L8rs

2011-01-03 @ 00:29:44
Postat av: Pace

Stämmer bra, en blond pingla!



Later.

2011-01-03 @ 14:29:16
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0