Nytt Inköp.


Köpte en ny neckerchief för några slantar på second hand. Prickig och transparent. Karl tyckte den var väldigt tjejig och därmed o-cool. Han droppade även samma gamla vanliga: "Vill-du-ha-en-våtservett-och-torka-framstjärten-med?"-skämt. Det humoristiska med det hela är att han kommer vilja låna min nya neckerchief om sisådär 2 veckor när han upptäcker dess skönhet och hans försvar kommer låta ungefär såhär: "Den är snygg på rätt person". Vilket givetvis är han. Jag kan min familj.

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: simon

Påtal om inköp, jag funderar starkt på att lägga vantarna på en longboard. Då jag vet att minst en av er har en undrar jag om ni har några tips. Längd? Mjukhet? Däck? Märke?



Later!

2011-06-07 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0