Dagens "Vill Ha"




Nu är det snart två år sen jag köpte en small bag, så det är nästan på tiden att jag uppdaterar mig när det gäller den accessoaren. Jag och övriga i familjen Pacemakers knyter näven i fickan varje gång vi ser något nytt från P.A.P accessories. De är lite smått förkrossande att de lyckas med sina förtjusande accessoarer, medans vi sitter på så många bra idéer som vi kämpar hårt för att förverkliga.
Vi deltar i samma i "tävling", men de sitter dock i en formuletbil, medans vi försöker komma ikapp dem med James röda Mazda. Lite som sagan om "Haren och sköldpaddan" som tävlade mot varandra. Sköldpaddan var betydligt långsammare, men så vitt jag minns, så vann den. 

Later.


Kommentarer
Postat av: Perlan

Den är sjukligt fin. Inte så praktisk för annat än mobben bara..

2011-03-16 @ 23:06:43
Postat av: Pace.

Ajdå, de lät mindre bra..

2011-03-17 @ 00:06:33
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Perlan Pace

Ville också ha.



Får tre somrar sen.

2011-03-17 @ 09:23:11
Postat av: Erik

Vart kan man köpa?

2011-03-17 @ 19:04:45
Postat av: Pace

Den finns nog på deras hemsida! Men jag hittade den på Nelly!



Later.

2011-03-18 @ 09:37:14
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0