En bra idé?



Min hjärna går på högvarv när min kropp kommer i kontakt med alkohol. Det krävs inga mängder, det räcker med ett glas vin. Som sagt, ett glas vin och citat från Charlie Sheen ekar i mitt huvud. Jag fick därför en idé om att måla en tygpåse med ett citat från honom. Han är trots allt rätt "inne" just nu. Så det kanske är på tiden att ta tillfället i akt att trycka upp ett gäng tygpåsar, starta en hemsida som heter exempelvis "Rockstarfrommars.com" där man säljer tygpåsarna internationellt. Skulle det gå så pass långt att Charlie tar en överdos och dör, så har jag på känn att tygpåsarna skulle sälja extremt bra. Folk har en tendens att vilja "hylla" döda kändisar. Nu hoppas jag innerligt att han inte dör. Om min idé är bra eller dålig? Ja, de återstår att se! En bra idé blir av, blir den inte det så är den dålig. 

Later.

Kommentarer
Postat av: Steezy

Låter som en riktigt bra idé!

2011-03-13 @ 00:59:33
URL: http://steezerman.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0