Ergo Ego


Idag damp det ner ett paket i lådan. Jag förstod direkt att det var någon form av bok och tänkte: "Är det möjligtvis Björn Ranelid som skickat en nyskriven bok som han vill att vi recenserar på Pacemakers?".

Till min besvikelse så kom inte boken från Björn. Den kom från någon annan. Boken handlar om att ta beslut, korkade beslut är ibland bra beslut som leder till framgång. Ironiskt nog så är det ett korkat beslut som är anledningen till att boken hamnat i mina händer. Jag fick boken tillsammans med ett brev där det stod att den bästa inspirationen till framgång finner jag på sida 65. Resten är mindre viktigt, men även det kan vara värt att läsa om man känner för det. Sida 65 innehöll en spegel. 

Jag skulle vilja dela med mig av den här boken som innehåller grymma bilder och historiska händelser. Den heter "Vad du än tänker tänk tvärtom", skriven av Paul Arden.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0