Inspiration


Jag gillar collegetröjor, det är ett plagg som jag ofta jämför med helvita A4-papper. Ganska trist och tråkigt som de är, dock är det endast fantasin som sätter gränser för att kombinera ihop något roligt av det.
Hösten 2011 släpper Acne ett gäng sköna collegetröjor med väldigt inspirerande motiv. Skönhet & humor är en bra kombination när de gäller både kläder och tjejer. Jag blev glad när jag fick syn på eiffeltornet, samtidigt lite irriterad! Då jag själv håller på att ta fram ett par nya motiv till våra tygpåsar där eiffeltornet står i fokus.

Later.

Kommentarer
Postat av: Emil

Var kan man hitta dessa tröjor?

2011-03-14 @ 16:44:30
Postat av: Pace.

Eftersom tröjorna är från Acne, så kan man nog köpa dem från deras hemsida!



Eftersom de kommer ut hösten 2011 så går det ännu inte att få tag på.



Later amigo.

2011-03-14 @ 18:05:14
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0