Sköna fynd



Jag gjorde ett besök hos min farsa igår, han var dock inte hemma. Han är ofta
ute på resande fot. Vilket jag drar stor nytta av då jag kan rota bland hans prylar
hur mycket jag vill utan att han slår mig på fingrarna. Dessutom kan jag plocka på mig saker
som jag vet att han inte kommer sakna. Jag hittade en låda med gamla kubanska cigarrer
inköpta någon gång under 80-talet från Kuba. Jag hade inte mage nog att ta hela lådan, men en näve.
Nu i efterhand vill jag ha hela lådan. Jag lever mig in i att cigarrerna kommer att ha en betydande
roll i framtida affärer för oss Pacemakers. Man skakar hand, skriver på ett papper,
skrattar lite och bjuder på en cigarr.



Jag hittade en gammal pistol som jag tror tillhörde min farfars far som han importerat från USA.
Han reste dit som ung för att söka upp sina släktingar, 20 år senare återvände han hem.
Jag hade önskat att Facebook existerat på hans tid, jag tror hans statusuppdateringar
hade varit fantastiska. "Fuck you fan! Amerika är awesome".



Skönaste fyndet var ändå farsans gamla sandaler som han förmodligen inhandlat någonstans i Sydamerika
där han gjorde många besök under 80-talet. Kan tänka mig att jag har något halvsyskon som står på någon folktät gata i Brasilien och putsar skor idag. Skämt åsido. Fynd som dessa sandaler är alltid tveksamt
om jag får ta. Motargumenten brukar låta såhär: "Meh! De där är ju mina gamla favoritsandaler! Vart hittade du dom?!". Eller så ska allt avgöras i någon form av tävling, exempelvis fotbollstraffar, armbrytning, pricka burkar med småsten eller via något tv-spel. Under dessa tävlingar så ändras ofta reglerna till hans fördel. 
Denna fynd-runda gick däremot allt min väg från början till slut, Winning.

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: Crispy Music

Haha, riktigt skönt inlägg. Mer sånt här! Riktigt trevlig farsa du verkar ha också!

2011-05-27 @ 14:43:53
URL: http://crispymusic.blogg.se/
Postat av: Ed

Winning, haha. Fett sköna sandaler alltså...

2011-05-27 @ 17:23:32
Postat av: Anonym

Tjaba!



Ni har möjligen ingen aning om vart man kan inhandla ett par liknande tofflor? Riktigt sköna!



Keep up the good work

2011-05-27 @ 21:30:08
Postat av: Karl P

Anonym, här hittar du dom!

http://shop.acnestudios.com/shop/men/shoes/agra-ss11-62088.html

2011-05-28 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0