Valborg11



Ni får ursäkta att bilderna inte är av samma typ, jag hade ett par för många järn innanför västen och hade inte riktigt koll på alla fotoapp's på luren. Men kul var det så det räckte och blev över. Jag hade en aningen fredligare Valborg än vad min bloggkollega såg ut att ha haft. Jag stannade kvar på hemmaplan i Uppsala och började dagen med havregrynsgröt och ett glas bubbel. Sen blev det ekonomikumparken, det blir bara mer och mer folk för varje år i den parken. Det blev ett par stopp hemma hos mej för att fylla på backen med öl för att sen gå ut i stormen igen. När klockan slog nio stod vi i triangeln och lyssnade på Frantic Sunday, det var en helt fantastiskt spelning trotts att det bara var ett par grader utomhus. När extranummer hade spelat så fortsatte kvällen i dimman.

Hoppas alla hade en bra Kvalborg, Valborg och en fortsatt bra Finalborg.

Karl P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0