Pacemakers HQ





När vi började med våra tygpåsar för lite mer än ett år sedan.
Så kunde jag och Karl sitte uppe sent på kvällarna och bolla ideér,
skissa på motiv och väskor. Jag hade en tanke om att vi skulle
göra en tygpåse vars material var "nätigt". Vilket gör att man
enkelt kan se vad man döljer i sin tygpåse. Idéen dog rätt snabbt,
men nu när jag ser bilder på vad som snuddar vid min
gamla idé, slår det mig att idén inte var helt dum.

Människan är ständigt nyfiken, speciellt på vad som är "hemligt",
vilket inkluderar en väskas innehåll. Med tanke på att det är "fult"
att titta i andras väskor, så tycker jag idén i sig är skönt kaxig.
"Jag visar vad jag har i min väska, I don't give a fuck,
titta om du vill". Nyfikenheten släcks.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0