Jag minns...



Jag kom att tänka på vår skolresa till Barcelona som jag egentligen inte fick följa med på. 
Resan var annordnad för de elever som pluggade spansk kultur. Jag lyckades smita med på något vis.

Bilden ovan illustrerar hur kvällarna såg ut från min synvinkel. Bör tilläggas att det är jag som
tagit bilden, förmodar att jag såg något "coolt" som jag var tvungen att fota. Varför jag kom att 
tänka på just den här skolresan var för att jag hörde låten "smells like teen spirit" idag. En låt
jag relaterar till en av kvällarna vi var ute. Klubbarna vi besökte spelade "Poker face" och
"Infinity" på repeat. Fruktansvärt enformigt, och dåligt. Äckligt. Helt oväntat, när jag var i mitt
skönaste tillstånd, klättrandes i en strippstång så sätts smells like teen spirit igång. Jag blev
så fylld av glädje och adrenalin så jag gjorde en fly kick från strippstången, väldigt impulsivt.
Olyckligtvis råkade jag träffa en brud på axeln. Hon måste trott att jag var psykiskt störd.

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni pacemakers gått ut skolan, vad gick ni för linje osv?

2011-09-09 @ 19:50:00
Postat av: James

få röven ur arslet! skolan var ett skämt...

2011-09-10 @ 00:34:54
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Pace

Haha James..



Vi har gått ut gymnasiet om det var de du menade.

Pluggade samhälle/ekonomi.



Later.

2011-09-10 @ 13:16:34
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: James

Ber om ursäkt för min kommentar..... Var lite dragen när jag droppade den!



Vi har gått ut skolan för ett bra tag sedan. Vissa av oss har börjat plugga vidare sedan ett tag!!

2011-09-10 @ 14:14:05
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0