Citerat: Paul Arden

Jag önskar betyder: "Skulle det inte vara trevligt om... om du alltid tar det rätta beslutet, det säkra beslutet som det flesta andra tar, blir du också som alla andra. Och du skulle önska livet var annorlunda". 

Jag vill betyder: "Om jag vill det tillräckligt mycket så får jag det. För att få det du vill måste du ta beslutet som du måste ta för att få det du vill. Inte besluten som andra tycker att du ska ta. Att ta det säkra beslutet är trist och förutsägbart och leder inte till något nytt. Det osäkra beslutet tvingar dig att tänka och reagera på ett sätt som du inte tänkt på innan. Den tanken leder i sin tur till andra tankar som hjälper dig att uppnå det du vill. Börja ta dåliga beslut och de kommer att ta dig dit andra bara drömmer att vara".

Paul.. my man. 

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävulskt tänkbart

2012-04-13 @ 15:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0