Pacemakers HQ

 
Det roliga har knappt börjat, vi har knappt börjat. Framför oss
står en händelserik höst som har mycket att erbjuda. Men just
nu tänker jag på alla människor som betytt något för oss. 
 
- Min lärare, mäktig som en grekisk gudinna. Grymt begåvad och enormt varmhjärtad. Hon har lärt mig väldigt mycket, och har visat ett stort stöd för alla mina idéer. 

- Rasmus Wingårdh. Vis som Gandalf, skickade han mig till skolbänken. Som i sin tur gett mig väldigt mycket inspiration.
 
- Slow Show. Att få samarbeta med ett band som offrar sina själar för att få syssla med det dom älskar, och som vi älskar - musik. Har varit ett nöje. Att se dom rigga upp inför en spelning. Väcker samma känslor som när man ska sova med en tjej som skiter i att ta på sig "natt-tischan" och istället knäppar av sig bh:n. 

- Kim Denzler. Jag älskar det Kim gör, jag ser inte bara en perfekt kalsong. Jag ser sjukt mycket jobb, frustration och vilja bakom en perfekt kalsong.

- Kublakhan. Johanna bevisade att man aldrig ska sluta drömma, hur jävligt livet än kan se ut. Rock on Johanna.

- Story Fall. Hamed, grundare och VD för Story Fall. Var tidig med att ge oss beröm för vår verksamhet. Han var även den första personen att boka ett möte med oss. Vilket gav oss en grym kick och vi kände oss mer levande än vad vi någonsin gjort.

- Rebecca & Fiona. Skämta..

Later.

Kommentarer
Postat av: Trulleboy

=) Härligt!

2012-08-06 @ 11:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0