Oh... FUCK?



Jag har under min livstid experimenterat rätt vågat med kläder. Jag minns min debut, jag var
4 år och hade en scarf runt halsen. Den satt alldeles för tight så jag klippte av den. Reaktionen
jag fick från min mamma har jag alltid velat återskapa. En mördande blick. Än idag klipper jag i
kläder. Inte för att förstöra, tvärtom! Jag gör om - gör rätt. Samtidigt skapar jag en reaktion
hos mina åskådare. Det har väll hänt att jag råkat förstöra dyra kläder, men man måste våga
släppa taget om saker man älskar. Just nu befinner jag mig förmodligen ute på djupt vatten...
Min favoritjacka med orangutang-armar ska bli kortare, det här kan bli ett smärtsamt experiment.

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inga problem, vik upp sy en ny söm!



Har samma syndrom, något jag inte gillar? BORT! Tips är däremot att använda en sån här, http://butik.skovdesymaskiner.se/Shop/Image/Article/spratt_er.jpg



Tar lite längre tid men risken att göra hål i något minskas markant. Med det sagt råkade jag göra hål i ryggen på en 2tusenkronors hoodie ifrån Yohji Yamamoto nyligen, så det är ju inte foolproof direkt..

2012-02-29 @ 09:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0