Hotel: White Trash






Jag reste ganska mycket under min visit i Usa. 6 hotellvistelser under mina 18 dagar i fastlandet och så hamnade jag här. Slummens bakgård. Charmigt och alldeles underbart, jag klagar inte! Det var en upplevelse. Tänk er själva, sitta i soffan, ta en bärs, zappa förbi white trash-TV numero uno: COPS. Ta ett kliv utanför dörren och känna att man precis klivit in i en inspelning av de programmet. Jag råkade slita loss hela diskbänken i det här lägenhets-hotellet. Avloppsrören hängde givetvis med dem också.. kände dock att det inte var hela världen. Med tanke på att det förmodligen skett värre saker i det där köket. Blodiga gänguppgörelser m.m.
De som däremot var jobbigt, var att vakna upp mitt i nätterna av extremt högljudda polis-/ambulanssirener. Då låg jag och väntade på att någon skulle flyga in genom fönsterutan, eller att det skulle börja studsa in en massa pistolskott. Det skedde dock aldrig. 

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0