Från en annan tid


En eloge till människan bakom kameran som lyckats fånga min farsas "djuriska" gångstil. Jag kan se en naturfotograf kommentera det hela med: "Under parningssäsongen spänner hanen upp sig för att locka till sig honornas uppmärksamhet". Det "roliga" är att han fortfarande går såhär från och till.. jag blir lika äcklad/road av det varje gång. 

Jag ringde min farsa precis faktiskt. Jag har inte hört något ifrån honom på ett tag så jag skulle mest kolla så att han levde. Det var ett jävla håll igång på andra sidan luren så jag frågade vad han höll på med. "Jag är i Venedig" svarade han. Jag frågade honom: "Vafan gör du där?!". Det visade sig att han är där med tandläkaren från New York som vi träffade i USA. Well.. jag hoppas han lirar sin kort rätt. För då har familjen Pacemakers förhoppningsvis en lägenhet på Manhattan att spendera ett par sköna kostnadsfria veckor i. 

Later.

Kommentarer
Postat av: ¥€$

Hej, jag har ett problem och tänkte att vända sig hit var en bra idé.



alltså, jeans; hur fan gör man????



jag har aldrig hittat ett bra par jeans. jag vill bara ha ett par helt vanliga svarta smala jeans. cheap mondays jeans är i stort sett leggings som töjs ut efter en vecka och acne sitter jättekonstigt. samtidigt känns det som att varenda jävla hipster på stan har perfekta svarta jeans som sitter perfekt. varför har alla bra jeans förutom jag??? jag har använt ett enda par jeans som jag inte ens är nöjd med i snart 3 år nu... jag orkar inte längre!

2012-05-07 @ 02:22:36
Postat av: Philip

Hej Pacemakers!

Tack för att ni förgyller mitt liv med er grymma blogg, det ända jag önskar är fler inlägg för alla är grymma :) och fortsätt göra nya grymma accessoarer !



Tack !

2012-05-07 @ 19:50:54
Postat av: Pace

Jeans,. beror ju lite på materialet, alla jeans töjs ungefär 1 storlek efter 1 veckas användning. Vissa mer än andra (typ stretch). Gå ner i storlek! Vi själva syr in alla jeans som tappar formen.



Tack tack Philip! Kärlek till dig.



Later.

2012-05-08 @ 15:06:48
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Anonym

som philip säger, klockren blogg!



"Från en annan tid" är helt klart bäst, hands down! eller som kanye skull eha sagt, OFF ALL TIME, OFF ALL TIME!

2012-05-08 @ 17:11:00
Postat av: Pace

Bug och bock! Kul att ni gillar det!



Later amigos!

2012-05-11 @ 18:50:14
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0