Throwback Thursday

 
Ordentligt påklädd inomhus - berodde till största delen på att jag var sjuk. Kroppen gör ont och man vill bara ligga under ett täcke med ett par alvedon i kroppen. Det sistnämnda hade jag visserligen i kroppen. Karl hade haft utställning och inget i världen kunde hindra mig från att närvara. Det bjöds på rödvin, som min tomma kropp reagerade mot förväntan väldigt bra på. Så bra att jag beslutade mig för att styra en förfest i ett renoveringsprojekt till lägenhet. Den där whiskeyflaskan som syns på bilden, kan ha varit den avgörande faktorn till att febern försvann totalt i några timmar. Likt mina hjärna. Jag vill minnas att jag ställde upp på en reklamfilm senare under kvällen. Tidernas mest radiostyrda statist. Jag kanske till och med var startskottet till kalabaliken som utbröt på Slakthuset som senare kom att stänga ner efter den här kvällen. Eller nej, jag var nog bara en slirig snubbe som skulle visa ett par schyssta brottargrepp på sin kompis i soffgrupperna.
 
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0