old stuff

 
Pandora är förmodligen mitt livs första kärlek. Jag var 3 år gammal... så jag har svårt att tänka mig att någon var före henne. Varav åldern fick jag heller aldrig chansen att ta med henne ut på någon romantisk middag. Det blev liksom aldrig något seriöst mellan oss.
Tackvare min moster som var bekant med Pandora, fick jag hennes singel "Trust me". Som dessutom var signerad. Där och då tog förälskelsen fart. Den där låten spelades på repeat samtidigt som jag beundrade hennes skönhet på singel-omslaget som jag höll hårt i.
 
Nu såhär i efterhand ser jag också att den här 90-tals Pandora är mer eller mindre identisk med en tjej som bjöd ut mig. Pacemakers var då upptagna med ett spännande projekt som jag inte lät en tjej i världen få komma ivägen för. Jag avböjde och nu hatar hon förmodligen mig. I detta nu inser jag vad jag lät slinka mellan fingrarna på mig... FUCK.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0