Blommor & Bin


Jag var på "Blommor och Bin" ute vid Långholmen för några veckor sedan. Jag tror namnet är en täckmantel för "hasch och kokain". Det var en trevlig förfest som höll igång från 14.00 - 20.00. 

Jag hann vara där i ungefär 2 minuter. Sen hade jag, vad jag trodde var - ett jävla drägg framför mig som ville kramas. Det var dock mina första hundradels sekunders tänkande. Istället fick jag en klapp på axeln och en polisbricka i ansiktet. Sedan tog en frågestund om droger fart... och en liten visitering. Vilket visserligen inte gjorde mig ett dugg. Det var ju trots allt mycket trevligare än att få en stor svettig bamsekram av någon som luktar ljummen Sofiero.
Jag utgår från att det var en slump att just jag blev visiterad. Det händer alla någon gång. Däremot har jag fått höra ett x-antal gånger att jag känns "knarkig". Antingen på grund av mitt ibland ettriga beteende. Eller för att jag ibland verkar vara lite "off". Den där "off"-sidan plockar jag oftast fram när jag sitter i en diskussion eller ett möte med personer jag ogillar. Jag kan stirra rakt upp i taket när någon pratar med mig, jag hör frågan och när personen i fråga höjer rösten och säger: "PACE". Så svarar jag: "Vaaaa?", enbart för att återigen höra en ansträngande röst som repeterar frågan som jag ändå kommer att svara: "Ehm.. vet inte" på. 

Later.

Kommentarer
Postat av: James

Love it!!! Du fattar vad det handlar om, jag sa gosse, du fattar vad det handlar om.

2013-06-28 @ 18:01:05
URL: http://pacemakers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0